Hello ! you're strumble upon Vibrance . Please mind your manners . Thanks
//Vibrance ♥
Vibrance
counting days..........!
Wednesday, December 28, 2011 | 0 narnians

dear bloggie, (sudah berkurun ko tidak di hupdate kn??ohhh.)
huneyhmunnnnnnnnnnnn!oh yeah..sudah lebih sebulan huneyhmun d umah..tp masih ada sindrom2 'tidak puas lg'..i luved being at home..*so typical me*..hei,suka hatilaa!haha..

bila postingggg??..ah?omg~soalan ini er..bknlaa tidak d sukai,namun kdg2 dilupai utk difikiri..*ah,lantak laa btul ka penggunaan ayat itewww*..but honestly,aku sgtla kecut,kedut,takuttttt..memikirkannya~pedalaman1,pedalaman2,pedalaman3..jgnla kau hampir padaku..aku sesungguhnya insan yg sgt lemah,lembik,xtaw berdikari,kuat menangis,cepat jatuh sakit....nt xda air mcm mana aku mo bersihkn apa yg patut dibersihkn..then,line telephone!ohh,ini juga sgt penting bagiku..i jez cant imagine klu line fon tetiba teda bar?apakaa?apakaa yg harus dilakukan?bagaimana ingin bergayut dengan tunang ibunda tercinta??plisslaaa..pliss b gud to me,okei??..

yeaa..klu org tanya,aku ckp..jgn rsaw..aku x kesah pun d mana dtempatkn..tp dlm hati..'ya rabbi,aku mahu d dekat umahlaaaaaa, aku mo blajar msk,mo kemas umah,aku mo teman my mom shopping2 *ini bila tym dpt gaji*,mo hantar adik tusyen,bla3'..aku sgt takut act..n i really2 hate pack n unpack things!adoilaaa..jgnlaa ulang kesengsaraan selama dekat 8 tahun ini..sudah x sanggup sbnrnya..

n..kwen..hewhewhew.*bkn ketawa gedik ya,tp lucuu*okei,ini soalan sgt killer miller sebenarnya.standardlaa klu suda abes stadi,maka soalan seterusnya sdh semestinya...'ko kwen bila?'..

ohhh..suda pupus ya soalan2 lain?haha.tp xpalaa,kwen itu baik.cuma mestilaa sdh bersedia serba serbi.kn?kn?kn?



comel?..ya,ya..i noe i am..;P.




but im actually...er..er..sdg counting days ke arah 'itu' jgk..doakn laa segalanya berjalan lancar.


p/s:kepada Incik 'd other half',sy mo veil pnjang 1KM tym wedding bole?wink2..;))..





★ OLDER POST | NEWER POST