Hello ! you're strumble upon Vibrance . Please mind your manners . Thanks
//Vibrance ♥
Vibrance
oo yeahh!hampir ke situu..................;)
Sunday, October 9, 2011 | 1 narnians


yayayaya!er,itu bkn aku,overlaa pulokk.haha.act,blum graduate lg tp ole krana suda selesai 1 tugas yg maha berat------>(seminar pembentangan penyelidikan tindakan)..maka feelingnya seperti sudaa selesai bgraduate!legaa hokeiiiiiiii!;))*mesti senyum lebar2*


standardlaa feeling b4 bentang..tdur pun tbgn2,bila kali org telefon,mesti mintak belas kesihan.."doakan baa,doakn ya..."..tym solat pun asyik tefikir,kdg2 sempat tfikir2 aspek yg mo dkasi baik...*ya Allah,maafkn hambamu.*..mkn pun x bole masuk,rsnya klu chef wan yg mskkn aku pun,aku hanya memandangnya umpama angin lalu.*okeii,ini over*sila abaikn.


tym mo naik stage tu, siryes.. kuku,mata ,idung,tgn,bibir.. ahh.. smualaa baa mo jd sjuk!punya best tgk kwn2 yg suda bentang,sgt gembira mereka bgelak ketawa.tp alhamdulillah..wpun,x secemerlang mna*ntah apa seja aku jwb tym evaluater tnya.hahaha*,but bg aku,yg penting.AKU SUDAH BENTANG!SUDAH okei,hahaha.


sooo,now tinggal exam seja lg.dlm hati sudah bniat yg bukan2."ahh,lantaklaa exam kali ni.lulus jgk tu"..tp kwnku cpt2 kasi sdar.."hei,jgn.nt rosak CPGA kita fie.."er,baiklaa.wpun niat d hati sdh jauh terpesong.akn diperbetulkn kembali.;))


soo,klu di drb,tambah,tolak,n er..tambah,x smpai 2 bln lg kami d cni.mmg hepy,tp klu ingt kenangan masam,manis,pahit,n ntah apa2 lagi perasa,SEDIH GILA mo tinggal smuaaaaa.ahhhhhhh!..


"as we go on, we remember,all the tyms we had together"

kwn2,sy syg KAMU,ya..kamu!..:))..







★ OLDER POST | NEWER POST