Hello ! you're strumble upon Vibrance . Please mind your manners . Thanks
//Vibrance ♥
Vibrance
kau MENANG.ohhh!
Saturday, October 1, 2011 | 1 narnians


Benciiiiiinya perasaan ini!sgt bongek bila terasa hati sudah mampu lupa tp actually--->TIDAK!even cmana pun ko buat aku,knapa jgk masih x bole benci.lupa.haih!klu ingt suma,mcm mo meletup dada.*sigh*

"fie,get up laa.sbr ada batasnya jgk.mcm2 suda dia buat ko tu."
"klu ko balik lg dgn dia,ntahlaa.mo ckp bdoh,tp budak U jgk ko ni"
"ksianla dgn diri ko,aku tampar2 ko fie klu blik lg dgn dia"

n,d list goes on.yeah, i noe..i knew it.aku hrp sgt hati aku mcm kertas,yg boleh tulis n pdm sesuka hati.its not dat easy as u all think,suggest..n bla3!kwn2,femly,lecturer,even wife lecturer pun keep on asking bila tjumpa.*ohhh,sy maluuu.okeiii*.

n baru2 ni,ex-tutor aku tarik aku dkat departmentnya.n..tadaa!

"fie,kejap2.eh,nk tanya ni.dah nak abes kn,bila nk langsung majlisnya?"

aku?terasa diri makhluk plg ntah apa2 mo menjwb.dgn senyum mcm ntah apa2 jgk aku mnjwb.

"er,hehe.teda apa2 suda cigu.teda............suda!hee..."

fine.aku maluuu.ini ntah org ke berapa suda tnya.kdg2,mo seja aku bls blik.

.."kamu tanya la c anu tu,dia tu yg taw byk.."

then,cmana mo lupa?sdh org sekeliling pun keep on bg ingat psl benda2 ni.demmit~aku mengaku,aku mmg x bole lupa.fine.KAU MENANG~






★ OLDER POST | NEWER POST